روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۸۷ ثبت شده است

با سلام

این اولین پست من در این وبلاگ است و من میخواهم دراین پست تا حدودی در مورد مطالبی که در آینده قرار خواهم داد صحبت کنم.

آن چه که مسلم است مخاطبان این وبلاگ عموما سلیمانیان مقیم نیشابورند که شکر خدا اغلب آنها کارمند ادارات مختلف شهرند و در این بین افراد سرشناس هم بسیارند.من اغلب مسایل و مشکلاتی را مطرح خواهم کرد تا ان شا ا... شما دوستان که همگی از این مشکلات با خبرید هر کدام تا آنجایی که کاری از دستتان برمی آید در راه حل این مشکلات قدم بردارید. و یا آنها را به دیگر اهالی که مسئول رسیدگی به این کار هستند منتقل کنید تا شاهد پیشرفت روستایمان باشیم.من نمیخواهم حرفهای قلمبه بزنم یا لقمه بزرگتر از دهانم بردارم اما مگر روستای خرو که حالا نام شهر را با خود یدک میکشد به جز قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی چه برتری دیگری نسبت به سلیمانی و یا اهالی آن چه برتری نسبت به اهالی سلیمانی دارند که این همه پیشرفت کرده اند؟

از شما میخواهم همچنین ضمن استمرار ارتباط خود با این وبلاگ آن را به دیگر سلیمانی هایی که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار دارند معرفی کنید تا به اهداف مطروحه نزدیکتر شویم.

نظرات شما همواره چراغ راه ما در اطلاع رسانی و بیان دیدگاههای بهتر خواهد بود.

با تشکر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۸۷ ، ۱۲:۴۷
علی سلیمانی