روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

زوم در سرویس گوگل ارس

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۸۵، ۰۴:۵۹ ق.ظ
میدانید که گوگل هر از گاهی بر روی مناطق جدیدی از کره زمین زوم می کند بصورتی که کیفیت تصاویر به حدی بالا می رود که شما را قادر می سازد تا نوع یک خودرو راتشخیص دهید.

انتخاب این نقاط تصادفی نیست بلکه به میزان مراجعه کاربران به آن منطقه بستگی دارد.یعنی هر بار روی نقاطی که  بیشترین مراجعه را داشته زوم می کند .

پس اگر مایلید روی روستای ما نیز این اتفاق بیفتد و بتوانیم توسط این سرویس به راحتی کوچه ها خانه ها و حتی تک تک درختها را ببینیم مرتبا به روی روستا زوم کنید.

با تشکر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۱۰/۰۷
علی سلیمانی

نظرات  (۵)

سلام دوست گرامی
وب نوشت شما در فهرست وب نیشابور ثبت شد
برقرار و پیروز باشید
زکــــــوی یار می آیـــد نســــیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

در واپسین روزهای سال 1385 خورشیدی، در آستانه تولد دوباره طبیعت و شور زندگی، با آرزوی شادمانه ترین و شورانگیزترین لحظه ها برای شما، «ققنوس شرق»، مفتخر است شما را به بازدید از «ابرشهر: تارنگار اطلاع رسانی نیشابور» دعوت نماید.

(آرشیو موضوعی ابرشهر: فهرستی پیونددار از موضوعات مقالات و مطالب مرتبط با نیشابور)، (پیوندهای ابرشهر: فهرستی پیونددار از وبگاه ها و وب نوشت های نیشابوری، برای دسترسی به فهرست کامل تر وب سایت ها و وبلاگ های نیشابوری به Neyshabur Link (راهنمای وب نیشابور) مراجعه فرمایید. آدرس: http://neyshaburlink.blogfa.com) (Neyshabur Link Board ابرشهر: پیوند صفحات انگلیسی زبان مرتبط با حوزه ی موضوعی و مفهومی نیشابور)

فهرست مقالات نیشابور یا ABARDEX) Abarshahr Blog Index): با فهرست 118 مقاله درباره نیشابور، بر آن است با اتکا به همراهی و نظرات سازنده شما، گام های بعدی را در حوزه ی نیشابورشناسی، با کیفیتی شایسته تر، بردارد.
آدرس: http://abardex.blogfa.com

نوروز مبارک
پیروز و پاینده باشید
سلام
منم بسیار شاد و متعجب گشتم
راستی این روستای سلیمانی چیه ؟
دوست دارم بیستر با هم در ارتباط باشیم
بازم بیا...
به نام آنکه که اگر حکم کند همه محکومیم



گفتمش بی
تو چه میباید کرد ؟ عکس رخساره ی ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهایم کو ؟ تاری اززلف سیاهش راداد .. وقت رفتن همه رومیبوسید به من ازدور نگاهش راداد .. یادگاری به همه داد و به من... انتظار سرراهش را داد...............................................................



مینای تنها
۲۰ ارديبهشت ۸۶ ، ۲۱:۰۳ داود رضایی نیا
بسیا ر ممنون از زحمات شما .من اماده هر گونه همکاری میباشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی