روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

تصویری از چمبه زدن حلیم

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۶، ۰۸:۳۰ ق.ظ

چمبه زدن حلیم توسط فردی واقعا ناشناس . شما اگه میشناسید جواب بدهید .                                                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۰۲
علی سلیمانی

نظرات  (۹)

۰۳ بهمن ۸۶ ، ۰۷:۲۸ احمد عارفخانی
سلام علی اقا امروز داشتم توی اینترنت گشتی می زدم چشمم به وبلاگ شما افتاد خیلی خوشحال شدم ادم توی قربت وقتی درباره وطنش مطلب میبن حس قریبی داره .ادرس رادیو اینترنتی خودم می دم وقت کردی سری بزن www.maarefnews.cast.ir
۰۳ بهمن ۸۶ ، ۱۷:۱۶ علی سلیمانی
سلام آقای عارفخانی
از اظهار لطفتون متشکرم
حتما به روی چشم
سربلند باشید
خسته نباشید . در صورت امکان از لغات و کلمات مورد استفاده و قدیمی روستای زیبایتان بنویسید. منتظرم. موفق باشید.
۱۲ بهمن ۸۶ ، ۱۸:۴۸ علی سلیمانی
فکر کنم عباس حاج حسینعلی (داداش حاج امین)
۲۱ ارديبهشت ۸۷ ، ۱۳:۴۹ عباس سلیمانی
عباس سلیمانی فرزند حاج حسینعلی معروف به عباس قورچه بازنشته راه آهن
۰۶ آبان ۸۷ ، ۱۶:۲۱ حسینعلی سلیمانی(حسین عباس)
فکر کنم عباسعلی حاج گل محمد معروف به شهید عباسعلی باشد.
۲۰ بهمن ۸۷ ، ۰۹:۴۲ رضا سلیمانی
سلام خسته نباشی علی اقا وبلاگ خوبی ساختی انشالاه تبدیل به سایت بشه شخص مورد نظر عباس غورچه است . با ارزوی موفقیت
۲۶ تیر ۸۸ ، ۱۲:۰۹ بنیامین دشتکی
این عکس که حلیم چمبه می زند احتمال زیاد عباس حاج حسین علی (حاج مان قلی)می باشد خوشحال می شویم در ساخت این وب شما را یاری کنیم من از تهران هستم فرزند محمد دشتکی نوه ی حبیب الله دشتکی
متشکرم
۲۶ تیر ۸۸ ، ۱۲:۱۱ بنیامین دشتکی
این mail من است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی