روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

دو عکس قدیمی

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰۶:۱۳ ق.ظ
دو عکس قدیمی : شناسایی کنید
 
 
حداقل 20 سال پیش
زحمت نکشید : از راست به چپ :
رضا حاج علی شکاری- جواد حاج علی شکاری- محمود علی اصغر- نفر پشت سر : صمد سلیمانی شکاری
 
24 سال پیش
حاج حسین سلیمانی شیخ - محمود سلیمانی علی اصغر
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۲۱
علی سلیمانی

نظرات  (۳)

۲۳ بهمن ۸۶ ، ۰۰:۴۵ مرتیضی سلیمانی
سلام. وب سایت جالبی. راستش من یک عکس قدیمی دارم که از زمان بچگی بابام وهمکلاسیاشون: جلو مدرسه گرفته شده.عده ای شون مردن وعده ای شون شهید شدنو بیشترشونم زنده اند.اگر خواستی با من تماس بگیر تا بهت بدم بگزاری تو سایتت (مرتضی. پسر محمد خورشید)
۲۳ بهمن ۸۶ ، ۰۷:۲۳ علی سلیمانی
سلام مرتضی جان
از توجه و همکاریت ممنونم . حتما می بینمت من شمارتو ندارم اگه یه لطفی بکنی به این شماره زنگ بزنی باهم قرار می گذاریم که جایی عکس رو ازت امانت بگیرم
7242321-0511
البته از ساعت 8 شب به بعد زنگ بزن
بازهم ازت ممنونم
سربلند و موفق یاشی
سلام علی من تهرانم راه اهن یه سیستم رایگان عمومی داره جهت استفده مردم ضمن اینکه عکسها روی صفحه است و هر هر دارن به عکسها میخندند غافل از اینکه یکی از صاحب عکساست که پشت سیستمه.علیجان با عرض معذرت دوست داشم یشتر پیام بدم ولی قطار داره حرکت میکنه و مامورها هم به من مشکوک شدند.byسلام برسون بچه ها رووووووووووووووووووووووووووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی