روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

مرحوم کربلایی غلامعلی یکی از ملاهای روستا در دهه 40 و 50 شمسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۲۱
علی سلیمانی

نظرات  (۳)

۲۳ دی ۸۸ ، ۰۴:۰۴ مسعود سلیمانی سپهر
باسلام اجازه میخواهم به عنوان هم روستای از اینکه اقدام به راهندازی وبلاک روستا نموده ای تشکر و عرض سپاس احترام داشته باشم راستش من در باره روستا از ابعاد جغرافیایی/ مردم شناسی و جامعه شناسی /منابع طبیعی چند سالی است تحقیق همراه با مستند نگاری مشغول هستم اگر خدا یاری کند قصد چاپ دارم اما از عکس زنده یاد کربلایی غلامعلی میخواهم برای مستند عاشورا ی سلیمانی استفاده کنم در هرصورت ارزوی موفقیت دارم پیروز باشید
۰۵ بهمن ۸۸ ، ۰۴:۲۱ علی سلیمانی
با سلام خدمت شما
از نظر لطفی که دارید خیلی سپاسگذارم امیدوارم در آینده نزدیک شاهد چاپ کتاب مفیدتان باشیم. در یکی از پست های وبلاگ یکی از عزیزان پیشنهاد داده بودند که در قسمت فرزانگان روستا زندگینامه و فعالیتهای هنری عکاس توانمند روستا جناب سلیمانی سپهر را معرفی کنیم که به نظر من پیشنهاد خوبی است. اگر حضرتعالی لطف کنید اطلاعات مربوطه را به آدرس ایمیل بنده ارسال کنید ممنون می شوم
سرزنده و پویا باشید
۳۰ مهر ۹۰ ، ۱۸:۵۰ جواد سلیمانی
اقا دست مریزاد دارید.شگفت زده شدم.باعث افتخار روستاست.فقط یک فکری برای فیلتر شدن عکسها بکنید.ما منتظریم.و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی