روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی

فرخوان عکسهای قدیمی روستا

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۲۰ ب.ظ
باسلام و عرض ارادت خدمت همه بازدیدکنندگان وبلاگ خصوصا هم روستایی های گرامی 

به پیشنهاد یکی از دوستان فراخوان عکسهای قدیمی روستا بدین وسیله اعلام می شود هر کدام از شما عزیزان که تمایل دارید فایل عکسهای قدیمی تان که ارتباطی به روستا یا ساکنان آن دارد را در وبلاگ منتشر کنیم می توانید به این آدرس ایمیل ارسال کنید . 

alisoleimani87@gmail.com و یا alisoleimani20@gmail.com

منتظر مطالب مفیدتان هستیم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۸
علی سلیمانی

نظرات  (۲)

۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۱۵ ترانه غفاری
با سلام اگر اشتباه نکرده باشم در دانشگاه درس عکاسی استاد سلیمانی عکس های روستاهای نیشابور نشان دادند جند تای از زادگاه خودش بود فکر کنم برای شما مفید باشد نمی دانم او از هم روستای شماست یا نه .... در ضمن خواهرم تحقیق دوستاهای خراسان رضوی داشت از وبلاک شما استفاده کردیم راضی باشید
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۱۳ علی سلیمانی
با سلام بنده از تهران وارد سایت شما شدم بسیار لذت بردم از اینکه جوانان خوب و با ذوق یکی از روستاهای ابر شهر تاریخ نیشابور بزرگ همراه با علم و تکنولوژی روز دنیا پیش رفته اند ، بعنوان یک پیشنهاد بهتر است راجع به فرهنگ و رسوم محلی روستا و وضعیت شغلی جوانان وتعدادمعلم و... بنویسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی