روستای سلیمانی

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

این وبلاگ در مورد روستای سلیمانی واقع در 40 کیلومتری غرب نیشابور می باشد

آنچه از این وبلاگ عاید شما می شود جدای از آشنایی مفصل با روستای مذکور ، بدست آوردن اطلاعات خوبی راجع به مردم شناسی ،آداب و رسوم ،باورها و بطور کلی مسائل مربوط به جامعه شناسی روستایی در بخش طاغنکوه شهرفیروزه به طور اعم، و روستای سلیمانی به طور اخص است.

کلمات کلیدی
بایگانی
با سلام به مسئول وبلاگ. 
خسته نباشی.

آقا من یک انتقاد شدید به برگزاری مراسم عاشورا در روستای شما دارم. و به نظر من ایرادات زیادی داره که به چند تا از اونها اشاره می‌کنم.
1- عدم وجود مراسم تعذیه خوانی(که با توجه به مکانیت و امکانات روستای شما به هیچ وجه هیچ عذری قابل فبول نیست).
2- عدم وجو نماز جماعت ظهر عاشورا در شان روز عاشورا (که در 3 یا 4 سال اخیر به ندرت جمعیت حاضر به حدود 100 نفر میرسیده است).
3- در صورت برگذار نشدن مراسم تعذیه خوانی(بنا به دلایل کاملاً اشتباه) وجود سخنرانی تراز اول کاملاً نیاز میباشد که عدم وجود همچنین شخصی به شدت احساس میشود.
4-....
و در انتها یا علی و به امید برگزاری مراسمی در خور شان و نام آفا اباعبدالله در سالهای آتی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۹
علی سلیمانی

نظرات  (۴)

سلام. من اولین بار وبلاگ شما را دیدم. واسم جالب بود که دیدم اسم یک نفر بعنوان شاخصترین نظامی ثبت شده. در حالی که 1- مگر شاخص بودن به درجه ورتبه است.2- مگه چه کاری کرده که شاخص شده بنظر شما شهدا وجانبازان واسرای عزیز ما شاخص ترند یا بقول شما سردار فلانی. بابا شما نیروی انسانی خدوم و ولایتی زیادی الان دارید که غا فل شده اید. چشماتون را بیشتر باز کنید .همین اواخر آزاده شجاع ووفادارتون. در سپاه چندین نفر هستند که مایه مباهاتند و در نیروی انتظامی
پیشنهاد میدم مطالعه بیشتر کنید ومطالب باارزش ارائه دهید .
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۸ مهران ترابی
با درود خسته نباشید در مورد انتقاد عزیز از مراسم روز عاشورا واقع امر این مشکل همه جا است نه مختص روستای شما اما من از شبکه تهران فیلم کوتاهی دیدم از علم خبری روستای شما بسیار زیبا وبا شکوه بود از اتحاد هماهنگی در حلیم پزی گرفته از مهمان نوازی وخلوص وصممیت وشور حال جونان باصفا وپیرمردان وزنان سخت کوش ان نمیدانم شاید فیلمساز که فکر کنم از اهالی همان جا بود این طور می خواسته نشان بدهد در هر حال روستای با صفایی دارید قدرش را بدانید ...
رسانه مردمی یازده حامی یک روستازاده
مدیر پرتلاشی رو حمایت می کنیم که با افتخار می گوید "من یک روستازاده هستم که حتی درکودکی نیز کار می کردم"او هم نیزهمکنون با امید در حال کار و تلاش است تا ما هم همراهش شویم و کارمان را از ستاد من آغاز کنیم. امید است تا بازدیدی از ایستگاه پرسش و پاسخ،ستاد من (هرکاربر یک ستاد) ،وبلاگستان یازده ،کارنامه تصویری و بخش رودرو داشته باشید و چند صباحی هرچند کوتاه با هم همراه شوید. www.yazdah.ir
بابا یک تکونی به وبلاگ بده هر وقت سری می زنیم میبینیم باز هم خبری نیست. خیلی ها در گوشه کنار کشور دلخوش به وبلاگ شما دارند. یک کم وقت بگذارین.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی